بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام
سرخط خبرها

آغاز لیگ برتر هندبال با پیروزی قدیمی‌تر‌ها

  • کد خبر: ۱۴۲۶۲۰
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
آغاز لیگ برتر هندبال با پیروزی قدیمی‌تر‌ها
در هفته‌ای که فوتبالی‌ها و فوتسالی‌ها در تعطیلات به سر می‌بردند رقم خورد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در دومین جمعه دی‌ماه نیز خبری از رقابت فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌ها نبود، هر دو لیگ برتر فوتبال و فوتسال در تعطیلات به سر می‌برند و در مقابل هندبالیست‌ها در این هفته اولین دیدار خود را پشت سر گذاشتند. لیگ‌های بسکتبال و والیبال نیز بازی‌های حساسی را برگزار کردند.

هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان از روز جمعه نهم دی با برگزار هم‌زمان چهار دیدار آغاز شد. لیگ برتر هندبال زنان هر ساله هم‌زمان یا چند روز بعد از آغاز لیگ برتر مردان شروع می‌شد، اما در این دوره ابتدا قرار بود بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا و از آذر آغاز شود که با کمی تأخیر موکول به ۹ دی شد. تیم‌های امسال چهره‌های جدیدی به خود گرفته‌اند و خبری از تیم‌های قدیمی همچون تأسیسات دریایی تهران و نماینده مشهد نیست. در اولین دیدار تیم‌های ریشه‌دار شهید چمران لارستان و شهید شاملی کازرون در لارستان به مصاف هم رفتند.

این بازی همان‌طور که انتظار می‌رفت نزدیک پیش رفت و در نهایت تیم شاملی کازرون ۲۲ بر ۲۱ لارستان را شکست داد. همچنین تیم سنگ آهن بافق میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود که بخت با میزبان یار بود و بافق ۲۰‌بر‌۱۶ تیم اصفهان را شکست داد. در دیگر دیدار‌های این هفته چهار تیم تازه‌وارد به لیگ برتر با هم دیدار کردند. تیم غدیر ملایر مهمان فولاد هرمزگان بود که این بازی با برتری ۲۴‌بر‌۱۷ هرمزگان همراه شد. شهرداری ماهان کرمان نیز میزبان شیشه قزوین بود که کرمانی‌ها نیز با نتیجه ۲۷‌بر‌۳۴ در خانه مغلوب قزوین شدند.

صعود سایپا به پلی‌آف

در کنار آغاز لیگ هندبال، والیبالیست‌ها نیز راهی میدان شدند. هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان با چهار دیدار در شهر‌های تهران، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد. در رقابت دو تیم پیکان تهران و طلوع مهر یزد، شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با شکست ۳ بر ۰ حریف به دهمین پیروزی خود دست یافتند و با ۳۰‌امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند تا طلوع مهر یزد را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کنند.

این هفته تیم سریک گنبد قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر زنان در سالن شهدای دانش‌آموز شهرکرد مهمان جهان‌بین چهارمحال شد. در این دیدار که سریک از صعود به مرحله پلی‌آف و جهان‌بین از عدم صعود به این مرحله اطمینان داشتند، گنبدی‌ها ۳ بر ۰ به پیروزی رسیدند. تیم سریک در این دیدار با امتیازات ۲۵‌بر‌۱۰، ۲۵‌بر‌۹ و ۲۵‌بر‌۱۶ حریف را شکست داد تا با ۲۹ امتیاز و کسب دهمین پیروزی همچنان با یک امتیاز کمتر از پیکان، در جایگاه دوم باقی بماند. در این هفته بازیکنان سایپا موفق به شکست ۳ بر ۰ صدیق گفتار وارنا و صعود به مرحله پلی‌آف شدند.

پیروزی مهم بهمنی‌ها

همچنین در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان و در حساس‌ترین مسابقه این هفته گروه بهمن تهران برابر ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و با نتیجه ۷۸‌بر ۵۳ به برتری رسید و به روند پیروزی‌های خود ادامه داد. پالایش نفت آبادان ۸۶‌بر‌۴۹ ستاد شرکت ملی گاز تهران را شکست داد و شهرداری گرگان ۷۸‌بر‌۴۷ پادما یدک ایرانیان اصفهان را از پیش رو برداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->